Vragen

Voor al uw vragen, opmerkingen of een klacht kunt u ons op de volgende manieren bereiken:

Afhaalpunt:

Espenstraat 42
5453 JX Langenboom
7 dagen per week op afspraak.

Via de app:

Wanneer u op het groene telefoontje drukt op het scherm links onderaan (te vinden op iedere pagina) komt u direct in contact met mij via whatsapp. Deze berichten probeer ik binnen een half uur te beantwoorden.

Email:

U kunt onze klantenservice mailen op: info@feestjeknutselen.nl
Wij streven ernaar om alle mails binnen 2 kantooruren beantwoord te hebben.

Telefoon:

U kunt onze klantenservice bereiken op nummer : 06-23600213

Belt u met een vraag over een factuur of bestelling?
Wij verzoeken u vriendelijk om voor een snelle afhandeling uw klantnummer en/of factuurnummer bij de hand te houden.

Post: (Vragen/opmerkingen/informatie)

Uiteraard kunt u ons ook schriftelijk benaderen.
Ons adres:
feestjeknutselen.nl
t.a.v. afdeling Klantenservice
Espenstraat 42
5453 JX Langenboom

Wij zullen altijd proberen zo snel mogelijk met u in contact te komen (via telefoon,mail etc.)
Wanneer dit niet lukt, kunt u uiterlijk binnen 5 dagen een schriftelijke reactie terug verwachten.

Post: (Retouren)

U kunt uw retour sturen naar:
feestjeknutselen.nl
t.a.v. afdeling Retouren
Espenstraat 42
5453 JX Langenboom

Klachtenprocedure:

Wanneer u onverhoopt niet tevreden bent met een product wat door ons geleverd is, of de 
afhandeling van uw order, vragen wij u zo spoedig mogelijk met ons contact te zoeken.
Wij zullen dan onze uiterste best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen en 
u als tevreden klant te houden.
U kunt uw klacht op de manier melden welke u het beste lijkt: per telefoon, email of brief.
Wij vragen u uw klacht duidelijk te omschrijven en het ordernummer te vermelden.
Wij zullen binnen 2 kantooruren reageren wanneer uw klacht ontvangen is, en meteen
 aan de oplossing van uw klacht gaan werken.
Wij zorgen er ten alle tijde voor dat uw klacht uiterlijk binnen 5 dagen is opgelost. Wanneer uw product niet juist functioneert of u niet tevreden bent over het product, kunnen wij vragen om dit product aan ons te retourneren. Na ontvangst wordt het probleem door ons onderzocht. Als de klacht gegrond is, sturen wij u daarna een nieuw product op of krijgt u uw geld terug.
Uw verzendkosten worden bij een klacht (wettelijke garantie) uiteraard ook vergoed.

Geschillencommissie:

Mocht u, ondanks onze inzet om uw klacht naar tevredenheid op te lossen van mening zijn dat wij tekort zijn geschoten, dan kunt u deze voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel.
Geschillencommissie
Thuiswinkel
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
www.sgc.nl

 

Met vriendelijke groet,
feestjeknutselen.nl

Open chat
Chat met mij
Hi, leuk dat je contact met mij opneemt, wees gerust, ik doe er alles aan om je z.s.m. te woord te staan.